V každej organizácii, a teda aj v
činnosti zamestnancov MsP Levice sa môžu vyskytnúť chyby, alebo nedostatky.
Čo teda máte robiť, ak si myslíte,
že zamestnanci Mestskej polície postupovali nesprávne?
V zmysle zásad vybavovania sťažností
a petícií v meste Levice je možné podať písomnú, alebo ústnu
sťažnosť.
O ústnej sťažnosti vyhotoví orgán,
ktorý ju prijíma písomný záznam, ktorého rovnopis v prípade požiadania
vydá aj sťažovateľovi.
Sťažnosť obsahuje:
- meno, priezvisko, adresu sťažovateľa
- predmet sťažnosti
- čoho sa sťažovateľ domáha
Mesto Levice prijíma a eviduje sťažnosti prostredníctvom oddelenia organizačno
- právneho MsÚ.
Povinnosť prijímať sťažnosti majú aj ostatní zamestnanci mesta.
Sťažnosť na zamestnancov MsPo je možné podať priamo na uvedené oddelenie,
alebo náčelníkovi MsPo, ktorý sťažnosť dá zaevidovať na MsÚ.
Pracovná doba náčelníka MsPo Levice je pondelok až piatok od 07:00 do
15:00 hod.
Telefónne číslo náčelníka je 6312 077.
Na prešetrenie sťažností proti činnosti náčelníka MsPo je príslušný primátor
mesta.
Na požiadanie sťažovateľa sú zamestnanci povinní zachovať mlčanlivosť
o totožnosti sťažovateľa.
Z dôvodu objektivity prešetrenia sťažnosti je potrebné u policajtov
si všímať identifikačné číslo (na odznaku na hrudi vľavo), alebo evidenčné
číslo (prípadne číslo na streche) služobného vozidla, miesto a čas
konania.
|